Маркетолог • SMM • WEB-розробник

Зроби сам: 10 кроків з перевірки ефективності кампанії контекстної реклами

1. Налаштовуємо повідомлення

Обов'язково налаштуйте повідомлення (про модерацію, оплату, відхилення оголошень та інші) на вашу поштову скриньку або на телефон за допомогою SMS. Це допоможе уникнути несподіваного прострочення бюджету кампанії і незапланованої перерви в подачі рекламних оголошень.

2. Використовуємо мінус-слова

Мінус-слова допоможуть показати вашу рекламу саме цільової аудиторії, знизити рекламні витрати і збільшити рентабельність інвестицій. Ця функція дозволить:

  • Не відображати вашу рекламу тим користувачам, яких цікавлять запити або сайти, які не стосуються вашої пропозиції;
  • показувати оголошення безпосередньо вашій цільовій аудиторії;
  • зменшити витрати на рекламу - за рахунок виключення неефективних слів (що не приносять доходу);
  • виключити показ вашого рекламного оголошення тим користувачам, які вбивають у запитах ваші ключові слова, але при цьому шукають зовсім інший товар або послугу.

3. Додаємо відомості про роботу компанії

Телефон, адресу та час роботи компанії - ці дані дозволять користувачам, не переходячи на сайт, відразу зв'язатися з вами. Наявність контактних даних в оголошенні дасть вашій компанії додаткові плюси - у вигляді підвищення лояльності покупців і збільшенням читабельності самої реклами.

4. Використовуємо додаткові посилання

Одним з найефективніших способів розширення оголошень є, звичайно ж, додаткові посилання. Ця функція дозволяє додавати до 10 посилань на сторінки вашого сайту. Хочете щоб оголошення стало більш помітним і інформативним? І в той же час надало допомогу потенційному клієнтові і зорієнтувало його на вашому сайті? Тоді додавання додаткових посилань - необхідний крок для підвищення ефективності вашої контекстної кампанії. Але не варто забувати і про фактичну користь для відвідувача - якщо в оголошеннях будуть розміщені посилання на непотрібні для користувача розділи сайту, то він просто одразу покине ваш ресурс.

5. Розміщуємо фавікон

Фавікон - значок компанії у вікні браузера. Необхідний для збільшення лояльності користувачів і підвищення привабливості рекламного оголошення. Ця невелика і на перший погляд малозначна деталь запам'ятається вашим потенційним клієнтам набагато краще, ніж назва самого сайту.

6. Підключаємо рекламні майданчики

Всі інтернет-ресурси поділяються на пошукові та тематичні майданчики. Перші призначені для розміщення пошукової реклами, а другі для тематичної.
Рекламні майданчики являють собою велику аудиторію людей з широким спектром інтересів, величезна кількість веб-сторінок, на яких можна і потрібно показувати свою рекламу. Мають гнучкий таргетинг і зручні формати оголошень. За допомогою рекламних майданчиків ми:

  • Залучаємо нових клієнтів за допомогою поетапного звернення до цільової аудиторії в циклі покупки. Приміром, у вас інтернет-магазин з широким асортиментом товарів для рукоділля та творчості. Ваше оголошення може зацікавити молодих батьків, які читають статтю про різновиди акварельних фарб і можливо, звернуться увагу на вашу пропозицію.
  • Показуємо правильну рекламу в правильному місці. Вибираємо відповідні сторінки / категорії / сайти на яких буде розміщена ваша реклама. Оголошення на рекламному майданчику буде показуватися тільки певній ЦА.
  • Вибираємо найбільш відповідний формат оголошення. Це може бути текстова / графічна / мультимедійна / відео-реклама і т.п.

7. Відключаємо запити, які не продають.

Необхідно відстежувати і відключати запити, які відвідувачів на сайт наводять, але продажів при цьому не приносять. Вони невиправдано збільшують вартість продажу послуги / товару. Промаркеруємо всі посилання і до кожного окремого запиту зробимо оголошення. Тепер відстежити порожні запити буде набагато легше.

8. Дізнаємося точну ціну за 1 клік

До запуску рекламної кампанії попросіть підрядника надіслати точну вартість одного запиту. Вам необхідно знати, вище якої ціни ви точно не заплатите. Наприклад, Ви продаєте дешевий товар по 100 гривень і при цьому вартість за 1 клік становитиме 70 гривень. Чи є сенс у такій рекламі? Кліки від 50 гривень і більше мають сенс тільки в бізнесі великих угод - при продажу нерухомості / банківських послуг / страхування.

9. Вдумливо пишемо тексти оголошень

Це мабуть найважливіший момент. Необхідно, щоб оголошення приводило саме вашу ЦА. І якщо підрядник, який веде вашу кампанію, не зацікавлений в результаті реклами, то вона буде наводити не цільових користувачів і "проклікуватись" просто даремно. Такі всім відомі тригери (так звані спускові гачки), як «знижка», «безкоштовно», «подарунок» збільшують число переходів на сайт користувачів, що люблять абсолютно «все» отримувати безкоштовно, але не призводять до продажів. Таким чином, відбувається швидке відкручування бюджету в «нуль».

10. Ефективно рекламуємо товар / послугу за «копійки» на клік

Рекламна кампанія може, в прямому сенсі цього слова, коштувати для вас «копійки», але тільки за умови, що рекламою буде займатися той, хто вміє це робити. Приділіть контентної реклами трохи вільного часу і вже через місяць-другий ви заощадите своєї кампанії нечуваний бюджет і отримаєте тисячі цільових кліків. Якщо займатися рекламою самим і витрачати час на це (по ряду причин) не для Вас - доручіть цю роботу наших фахівців.