Маркетолог • SMM • WEB-розробник

Способи підвищення довіри до бренду

Існує безліч статей про те, як довіра користувачів до сайту впливає на ефективність і конверсію. Довіру, яку Ви поступово вишиковуєте до вашого бренду поширюється на все, що Ви робите. Поговоримо про це детальніше.

Генерування передових ідеї, впровадження новаторських рішень

Передові ідеї мають набагато більшу вагу, ніж статті, книги, виступи чи нагороди: вони стають ресурсом для інших підприємств у Вашій сфері діяльності. Тому сьогодні багато компаній допомагають своїм клієнтам стати джерелами інформаційних матеріалів для відомих сайтів, наприклад таких як Forbes.

«Ринкова вартість бренду»

Значимість компанії сьогодні вимірюється не тільки її популярністю, а й ефектом, який ця популярність робить на рівень продажів і лідогенерацію.

У будь-якому випадку, якщо Вашу фірму згадують у тематичних статтях, це допомагає зміцненню позицій Вашого бренду на ринку і залученню нових інвесторів. «Доказ соціальної значущості» компанії. Все що потрібно для цього зробити - це розмістити логотипи ваших клієнтів, наприклад розмістити їх у футері кожної сторінки сайту, або в спеціальному розділі посадкової сторінки. І тоді Ви самі побачите збільшення конверсії. Подумайте самі, якщо людина під час бесіди згадає, що про його компанію недавно писали в журналі Wall Street Journal, які емоції це викличе у Вас? Швидше за все, Ви станете ставитися до нього з великою довірою і повагою, можливо навіть не усвідомлюючи цього.

Лідогенерація

Розмістивши статтю досить специфічної, «вузьконаправленої» тематики на відомому поважному ресурсі можна залучити на свій сайт дійсно зацікавлених клієнтів.

Рекрутинг

Незалежно від розмірів Вашої компанії і сфери її діяльності, той факт, що про неї писали в журналі Forbes моментально викликає повагу і робить її більш бажаним місцем роботи для будь-якого претендента. Переконайтеся, що всі співробітники знають про те, коли і в яких джерелах згадується компанія. Ви можете, наприклад, повідомити про це в новинній розсилці компанії або поділитися такою статтею в своїй групі в соціальних мережах або в корпоративному блозі. Яким би чином Ви не вибудовували свою PR кампанію, всі перераховані вище ідеї допоможуть Вам отримати максимальний позитивний ефект від докладених зусиль.