Маркетолог • SMM • WEB-розробник

SEO оптимізація

Фактори ранжування 2017 (на прикладі дослідження Google)

Пошукові системи постійно вдосконалюють алгоритми ранжування, щоб підвищити точність і релевантність видачі на запит користувача. Зі зміною поведінки користувачів, намірів і очікувань цільової аудиторії, змінюється і вага факторів ранжування в загальній формулі: з'являються нові фактори, тоді як раніше вагомі втрачають свою первісну цінність. Нове дослідження SEMRush показує, які з них мають н...
Читати більше

З 1 листопада Google знизить в пошуковій видачі сайти з повноекранною рекламою додатків

З 1 листопада 2015 Google стане знижувати в пошуковій видачі сайти, які при переході на них показують користувачеві повноекранний банер з проханням встановити додаток. Про це компанія повідомила в своєму офіційному блозі. Цю ініціативу в компанії пояснили бажанням допомогти користувачам швидше знайти потрібну інформацію. «Коли справа доходить до пошуку на мобільних пристроях, користувачі пови...
Читати більше

7 помилок, які вбивають конверсію цільової сторінки

  1. Відсутність споживчої цінності Перш ніж приступати до розробки цільової сторінки (landing page), чітко сформулюйте для себе основні вигоди та переваги для ваших потенційних клієнтів, які вони отримають при купівлі продукції / послуг, а також при здійсненні інших дій , до яких ви їх закликаєте (завантаження, реєстрація, тестова проба і т. Д .).   2. Слабкий заголовок або його відсутність...
Читати більше

8 міфів про контент-маркетинг, в які ви вірите

1. Кращий контент повинен бути опублікований в своєму блозі До певного часу я теж так думав. Але досвід і практика як моя, так і ряду блогерів показує зовсім інше. Звичайно, коли створюєш великі керівництва, наприклад: Як оптимізувати статтю на WordPress перед публікацією З чого почати просування англомовного сайту 101 SEO порада для малого бізнесу , то його хочеться опублікувати ...
Читати більше

Корисний чек-лист з аналітики сайту

Корисний чек-лист з аналітики сайту. Беріть на замітку! Для початку, пропоную Вам пройти міні-опитування: як часто вами, вашими співробітниками та контрагентами проводиться аналіз ефективності рекламної кампанії? Раз на місяць. Іноді. Раз на рік. Не робимо. Якщо ваша відповідь - це 2, 3 або 4 пункт, то ця стаття дасть Вам чек-лист для проведення аналізу і визначення ефективності ва...
Читати більше