Маркетолог • SMM • WEB-розробник

Секрети конверсії. Як за допомогою підказок збільшити продажі

Користувач, який зайшов на ваш сайт, це потенційний клієнт. Важливо, щоб контент був цікавим, а ресурс - загалом зручним й таким, що спонукає до підписки або замовленням. Є дрібниці, які допоможуть відвідувачу виконати потрібну нам дію, і він за цю допомогу буде вдячний. Отже, сьогодні стаття присвячена підказкам, які ви можете дати відвідувачеві сайту.

Про проблему

На сайті відвідувач стикається з різними формами, які необхідно заповнити. Часто дія, яка вимагається від нього, не є очевидною. Наприклад, потрібно придумати пароль у формі реєстрації. Яку мову можна використовувати? Малі літери збільшать надійність пароля? Цифри необхідні? Хоча б одне з цих питань виникне у людини, яка прийшла до вас читати або купувати, якщо вчасно не побачить підказку.
Найчастіше питання зводяться до того, що саме клієнт повинен ввести, як це зробити правильно, де знайти відповідь на своє питання і чому він повинен ділитися цими даними з вашим сайтом.
Важливо дати відповідь ще до того, як виникне проблема. Якщо користувач не розуміє, що потрібно робити, і не бачить в полі зору підказку, він піде геть. Особливо, якщо спроба заповнити форму була не одна.
Крім того, наявність зрозумілих підказок дозволить знизити кількість звернень в техпідтримку.

На що звернути увагу?

  1. Пріоритетність. Часто підказку можна побачити тільки під обов'язковими для заповнення полями. А якщо клієнт задався метою дати якомога більше інформації, а форма видає помилку?
  2. Простота. Намагайтеся уникати професіоналізмів і термінів, які зрозумілі не всім. Навіть якщо ваш товар складний і вузькоспеціалізований, покупець не завжди безпосередньо пов'язаний зі сферою. Враховуйте це. Також уникайте абревіатур.
  3. Вигляд. В першу чергу стосується номера телефону. Наочно покажіть, як виглядає коректне введення. Приклад з сайту wildberries.ru: після кліку в обраному полі спливає підказка і шаблон для заповнення мобільного номера.

підказка телефону на сайті магазину взуття
Також можна розташувати рекомендації під кожним полем для заповнення. Приклад з сайту 220-volt.ru: як бачите, підказки менш помітні щодо іншої інформації (шрифт, колір), але їх видно завжди.

підказки на сайті інструментів в корзині
Ozon.ru таким же дрібним шрифтом повідомляє, що після реєстрації оформлення буде відбуватися швидше, плюс до всього будуть доступні акції та знижки. Це важливе уточнення, яке спонукає до введення своїх даних. Як бачите, підказка може не тільки направляти, але й мотивувати.

заохочення до реєстрації на сайті магазині побутової техніки

4. Пароль. В описі проблеми було наведено приклад, але також зверніть увагу на кількість знаків у секретному коді. На сайті skidka.ua є уточнення по довжині паролю, але немає рекомендацій з використання символів у ньому. В принципі, якщо особливих вимог немає, то можна і так. Якщо ж обмеження щодо використання символів є, не змушуйте розгадувати цей ребус і не випробовуйте терпіння клієнта.

підказка довжини паролю в інтернет магазині

5. Акції. На сайті asos.com підказки використовуються для опису обмежень у дії промокодів. Спливає під час наведення.

підказки щодо промокодів на сайті

6. Дата. На сайті adidas.ru під час реєстрації ввести дату народження можна за допомогою випадаючих списків. Присутнє уточнення з приводу збору інформації.

форма реєстрації на сайті адідасу

7. Реквізити. Якщо клієнт готовий віддати вам свої гроші, то тут він не повинен зустріти будь-які перешкоди. Наочність у цій ситуації - найкращий спосіб пояснити, що потрібно від клієнта. Що таке код CVV2 чули далеко не всі, а три цифри із зворотного боку карти по картинці знайти може кожен. Те ж стосується купонів на знижку, подарункових сертифікатів та будь-якої поліграфії, якщо код звідти використовується на сайті.

форма оплати на сайті магазину із підказками
До речі, якщо введення 16-значного номера карти вимагає поділу дефісом через кожні чотири цифри, це має бути показано відповідним форматом, щоб клієнт не вводив ці знаки вручну.

Навіщо вам ці дані?

Вірніше, як пояснити це користувачеві? На прикладі компанії Adidas ми побачили, що вказані умови використання та зберігання дати народження відвідувача. Так само варто вчинити і вам.
Щоб клієнт простіше ділився з вами номером телефону, поясніть, що він необхідний для контролю доставки.
Уточніть для користувачів, чи зберігайте ви дані за кредитними картками. Це варто зробити в будь-якому випадку.

Порада

Важливо пам'ятати, що підказки повинні коректно відображатися та спливати на всіх пристроях, особливо сенсорних.

Висновки

Наявність підказок - це запорука зручності. Якщо клієнт відчуває себе комфортно, це вірний шлях до того, що він замовить товар і повернеться. Тому що ваш інтерфейс зрозумілий, а значить він не витрачає багато часу і сил. Полегшіть життя своєї аудиторії і побачите, як це позитивно позначиться на бізнесі.