Маркетолог • SMM • WEB-розробник

Прогноз розвитку соціальних мереж на 2017 рік

Соціальні мережі грали величезну роль в 2016 році - їх присутність в нашому житті зростає з кожним днем. Потік інформації, спілкування, навіть президентські вибори в США - на все це впливали соц.медіа в минулому році, і нинішній не стане винятком.

TechCrunch в своєму Twitter-акаунті повідомляє, що Facebook тепер знижує в рейтингу новини, що опинилися фальшивими після перевірки сторонніми ресурсами.

Власник агентства цифрового маркетингу Джастін Кербі (Justin Kerby), який також співпрацює з великими медіа виданнями (Adweek, Social Media Examiner, Social Media Today), постійно вивчає стан соціальних мереж.

Грунтуючись на зміни, що відбулися в 2016 році, він запропонував свій прогноз розвитку на поточний рік. Ось 10 його пророкувань:

Читайте також: Просуваємо пости і бренди у Facebook – формуємо стратегію

1. Зникаючий контент стає пріоритетним

Під час запуску Snapchat, соціальні мережі були націлені на зберігання інформації. Опубліковані пости повинні були залишатися на сторінці, щоб їх бачили всі друзі. Потім з'явився Snapchat, побудований на ідеї, що ефемерний контент - фішка нового часу. Ідея швидко знайшла відгук у молодої аудиторії, яка бажає ділитися своїм особистим життям з усіма.

Snapchat швидко став основною мережею для любителів поспілкуватися в більш тісному колі. У 2016 році щоденне охоплення аудиторії цієї платформи склало близько 150 мільйонів людей. Instagram, а нещодавно і Вконтакте, вже впровадили зникаючі повідомлення, їх поява в інших мережах - лише питання часу. Facebook працює над сторіз (stories) для свого мессенджера і швидше за все, далі підуть зникаючі повідомлення. Уже з'явилися такі додатки, як Confide і Cyber ​​Dust. Ймовірно, до них приєднається і LinkedIn.

Snapchat був першим - тому за ним перевага, але в 2017 році з'являться нові гравці.

2. Буде домінувати живе (live video) і постановочне відео (staged video)

Facebook, Twitter, Snapchat, YouTube - всі головні гравці зробили ставки на поліпшення якості живого відео.

Домінуватиме живе (live video) і постановочне відео (staged video)

У 2016 році розміщення цього типу візуального контенту різко збільшилася, навіть Facebook підвищував в рейтингу саме відео-пости. Це спричинило за собою масове захоплення такими публікаціями, що гарантують більшу кількість переглядів. У 2017 році тенденція продовжиться, і в гру вступлять нові компанії.

Одна з головних переваг живого відео в тому, що воно здатне підсилити будь-який контент без особливих складнощів. Наприклад, для подкасту досить просто налаштувати камеру і транслювати мовлення на Youtube, а для постановочного відео - використовувати Facebook Live або Periscope з функцією запису. Потрібно тільки знайти помічника - і відкриється можливість здобути нову аудиторію. З розвитком живого відео будуть з'являтися нові типи контенту.

Читайте також: Instant Articles в Facebook – що таке миттєві публікації, їх призначення та хто ними користується

3. Твіттер буде проданий

Це, напевно, найсміливіше припущення, але воно заслуговує на увагу. Твіттер зіткнувся з цією необхідністю в минулому році, оскільки проблеми з рентабельністю і управлінням загострилися. Було також вирішено звільнити 8% співробітників.

Купівлею спочатку зацікавилися Salesforce, Google і Disney, але продаж поки не відбувся. Скоріш за все, Твіттер все-таки змінить господаря, якому доведеться докласти чималих зусиль для підвищення рентабельності в умовах постійного зростання конкуренції.

4. Компанії будуть активно використовувати WhatsApp і Messenger в своєму бізнесі

По всьому світу WhatsApp допомагає спілкуватися з клієнтами, але ще залишаються країни, де впровадження тільки починається. Цього року соціальні мережі стануть одним з елементів сервісу, а клієнти звикнуть задавати питання саме через месенджери.

Компанії будуть активно використовувати WhatsApp і Messenger в своєму бізнесі

WhatsApp і Messenger - відмінні платформи для спілкування. Окрім того, боти для Facebook дозволяють підвищити швидкість роботи додатків. Телефонні дзвінки і електронна пошта поступово відходять на задній план, тоді як спілкування в месенджерах стає нормою.

5. Facebook буде домінувати більше, ніж будь-коли

Якщо передбачення 2 і 4 збудуться, Facebook стане ще сильнішим. Компанія зробила ставку на живе відео та месенджер, створила чудові можливості для реклами і внесла ряд покращень в Instagram. Facebook продовжує процвітати з кількох причин:

  • Він простий у використанні
  • Має велику й активну аудиторію
  • Дозволяє розміщувати рекламу в будь-якому зручному форматі

А Інстраграм тим часом став конкурентом Snapchat, завдяки внесеним змінам. Зникаючі повідомлення, Stories і прості можливості пошуку зробили своє. В цьому році ми очікуємо нових надходжень від лідера соціальних мереж.

Читайте також: 7 SMM міфів, в котрі всі вірять

6. Відгуки про продукти та сервіси «переїдуть» в соцмережі

Справа не в тому, чи виживуть TripAdvisor або Yelp, а в тому, що система відгуків і оцінок буде поширюватися саме в соціальних мережах. Оскільки щораз більше користувачів взаємодіє з комерційними організаціями в месенджерах (див. Пункт 4), процес оцінювання та отримання відгуків також змінюється.

Перехід Yelp до Messenger для завершення покупки буде простішим, якщо використовувати відгуки в соціальних мережах, тим самим забираючи один крок з процесу продажу. Оглядам в Facebook вже довіряє безліч споживачів, тому представники бізнесу намагаються зміцнити свою присутність на цій платформі.

Відгуки про продукти та сервісі «переїдуть» в соцмережі

Якщо все це об'єднати з таргетинговими можливостями Facebook, вийде відмінне поєднання відгуків, спілкування і реклами.

Читайте також: Соціальні докази як двигун продажів

7. Ціни на мобільну рекламу будуть рости

Використання мобільних пристроїв вже досягло неймовірних вершин, і його зростання - цілком передбачувана закономірність. Але з цим пов'язані не тільки хороші новини.

Коли маркетологи тільки починали використовувати Google Adwords, донести необхідну інформацію до користувачів було цілком по кишені. Доводилося докладати чималих зусиль, але вони приносили результат. Десять років тому ключову фразу «Trips to London» можна було зарезервувати за $ 0.20 і навіть менше, а зараз конкуренція підняла її вартість на 500%.

А реклама в Facebook все ще залишається цілком доступною, за невеликі гроші можна привернути увагу аудиторії. Але є побоювання, що вартість виросте зі збільшенням кількості продавців на платформі. Саме тому важливо не проґавити свій шанс і використовувати мобільну рекламу, поки це ще можливо.

8. Фільтри для відео будуть на піку популярності

Відразу на думку спадає Snapchat, чиї фільтри відрізняються яскравістю, динамічністю і відразу привертають увагу. За допомогою них можна стилізувати ролик під Роккі Бальбоа, Хіларі Клінтон або тако. Це відмінний варіант цікавого контенту, який дуже просто створити.

Facebook підтверджує цей прогноз, купуючи додаток MSQRD, який дозволяє створювати фільтри для відео. Скоріш за все, в найближчому майбутньому Facebook, Messenger і Instagram впровадять ці можливості в роботу. Якщо це трапиться, соціальні мережі в 2017 році будуть сповнені забавного контенту.

9. 2017 стане роком відео

Запуск окулярів з вбудованою камерою від Snapchat розбурхав багатьох. Виробники анонсували продукт, розповівши про його можливості роботи на далеких відстанях, і обмежили випуск, щоб збільшити попит. В даний час окуляри продаються за надзвичайною ціною на Ebay. Ймовірно, цей винахід стане передвісником появи різних пристроїв і в інших соціальних мережах.

Facebook Live, наприклад, міг би використовувати переносну камеру для тих, хто любить знімати свої пригоди. Якщо відео продовжить домінувати, необхідно буде вдосконалювати пристрої для його створення. Ймовірніше за все, в найближчі кілька місяців нас чекають новинки від відомих брендів.

10. Pinterest вийде на IPO

Справа в тому, що компанія найняла свого першого фінансового директора - крок, який багатьох заінтригував. Тод Моргенфельд (Tod Morgenfeld) був призначений на цю посаду в жовтні 2016, до цього він працював на позиції віце-президента з фінансів в Твіттері.

У світі Кремнієвої долини працевлаштування експерта такого рівня говорить про те, що компанія готується до IPO. Доходи Pinterest продовжують рости, і якщо компанія наблизиться до рівня прогнозованих на 2018 рік $ 2 800 000 000, IPO стане цілком можливим.

За матеріалами: simplymeasured.com