Маркетолог • SMM • WEB-розробник

PR & SMM маркетинг

Прогноз розвитку соціальних мереж на 2017 рік

Соціальні мережі грали величезну роль в 2016 році - їх присутність в нашому житті зростає з кожним днем. Потік інформації, спілкування, навіть президентські вибори в США - на все це впливали соц.медіа в минулому році, і нинішній не стане винятком. TechCrunch в своєму Twitter-акаунті повідомляє, що Facebook тепер знижує в рейтингу новини, що опинилися фальшивими після перевірки сторонніми ресурс...
Читати більше

Як створити відгуки на Fan page Фейсбук

Доволі часто стикаюсь із простими запитаннями, вирішення котрих потребує в середньому 1 хвилину. Проте інколи доволі складно пояснити на словах, тож вирішив дописати окремо. Отож, як же зробити, щоб у Вашій сторінці на Facebook з'явилась можливість залишати відгуки? 1. Відкриваємо потрібну сторінкку у Фейсбук 2. Переходимо на вкладку "Налаштування" 3. Знаходимо пункт "Відгуки" й ...
Читати більше

Instant Articles в Facebook – що таке миттєві публікації, їх призначення та хто ними користується

Миттєві публікації, або ж Instant Articles, - відносно нова функція від Фейсбук, котра надає можливість переглядати публікації сайтів безпосередньо всередині соцмережі. Офіційна відео-презентація "миттєвих публікацій" Instant Articles - це оновлений формат текстових матеріалів, опціонально збагачених відео і картинками, котрі доступні безпосередньо у додатку Фейсбук: тобто щоб переглянути пу...
Читати більше

Пости у соцмережах. Частота постів, типи контенту та основні правила

Мабуть, одне з найпоширеніших запитань, які найчастіше отримує працівник у сфері SMM (Social Media Marketing), - "Скільки, як часто та що саме постити на сторінці?". І зазвичай, якою б не була тематика спільноти (окрім ЗМІ та виключно контент-проектів), більшість основних моментів збігаються з точністю 99%.  Відповівши на таке запитання з десяток разів, багаторічний досвід автоматизації та опти...
Читати більше

Просуваємо пости і бренди у Facebook – формуємо стратегію

У Facebook, як і в інших соціальних мережах, є достатньо можливостей розкрутити спільноту. Сьогодні ми розберемося, як стати успішним у Facebook без залучення грошових коштів. Принаймні, на перших порах. Кому варто йти в Facebook? Є сенс створювати тут сторінку, якщо ви продаєте нетривіальні речі класу вище «економ» або ви позиціонуєтесь  як нестандартний бізнес. Наприклад, проект Fucking Chairs...
Читати більше

Соціальні докази як двигун продажів

Робити вибір і приймати рішення - не найулюбленіші моменти в житті людини як покупця. Це призводить до того, що перед тим, як укласти угоду, клієнт починає розмірковувати, чи вірно він поступає. Як  повернути цей процес на свою користь? Застосовувати соціальні докази. Про їх види, особливості та переваги сьогодні піде мова. Як це працює в офлайні? Ви заходите на ринок, де два десятки продавців т...
Читати більше

7 SMM міфів, в котрі всі вірять

Маркетинг в соціальних медіа, або SMM, користується популярністю у підприємців і маркетологів вже кілька років, тому з'ясувати найбільш ефективні методи реклами в соціальних мережах - досить просте завдання. Чи не так? Це вірно лише частково. Соціальні мережі настільки переповнені різною інформацією і контентом, що деколи складно знайти правильну відповідь на це питання. А велика кількість с...
Читати більше

5 обов’язкових складових маркетингової стратегії в соціальних мережах

Присутність компанії в соціальних мережах вже стало невід'ємною частиною інтернет-стратегії, але, як правило, SMM-просуванню рідко приділяється належна увага. Соціальні медіа подібні сарафановому радіо, тому що інформація тут поширюється від людини до людини. У цьому потоці контенту важливо бути корисним і створити образ бізнесу, що заслуговує на довіру. 30 правил поведінки в соціальних мережа...
Читати більше

Способи підвищення довіри до бренду

Існує безліч статей про те, як довіра користувачів до сайту впливає на ефективність і конверсію. Довіру, яку Ви поступово вишиковуєте до вашого бренду поширюється на все, що Ви робите. Поговоримо про це детальніше. Генерування передових ідеї, впровадження новаторських рішень Передові ідеї мають набагато більшу вагу, ніж статті, книги, виступи чи нагороди: вони стають ресурсом для інших підприємс...
Читати більше

30 правил поведінки в соціальних мережах

Ви ніколи не зможете всім сподобатися, і не треба до цього прагнути. Ви - учасник спільноти, такий же, як і всі інші. Ваші читачі теж мають своїх читачів. Вони теж ерудовані люди. Кожна людина знає щось незнайоме вам. Все це я перераховую, щоб ви зрозуміли: в інтернеті потрібно вести себе гідно і бути холоднокровним, не реагувати на провокації. Також слід бути стриманим у своїх висловлюваннях. ...
Читати більше