Маркетолог • SMM • WEB-розробник

Набір порад з маркетингу та реклами

Більше обсяги продажів - більший прибуток. Більший прибуток - більше бонус і вище зарплата. Як не крути, а треба збільшувати попит на продукцію. Рекламні акції непогано справляються з цим завданням, але треба вміти їх організовувати. Про це і розповім докладніше.

Для зручності розгляду питання, розіб'ємо завдання збільшення обсягів продажів на стратегічну частину - збільшення попиту на продукцію, і тактичну частину - проведення рекламних акцій. Обидві частини однієї і тієї ж задачі мають свій алгоритм вирішення. Успіх виконання того чи іншого завдання залежить від професіоналізму і творчого підходу виконавців при реалізації алгоритму.

Отже ...

  • Стратегія: Як підвищити споживчий попит

Щоб підняти попит на продукцію, треба правильно подати його якомога більшому колу зацікавлених або лояльних споживачів, витративши при цьому мінімум коштів і часу - в чому і полягає завдання марення менеджера компанії продавця.

  • Як це зробити:

1. До початку рекламної кампанії обов'язково проведіть маркетингове дослідження з метою визначення аудиторії постійних споживачів і аудиторії потенційних споживачів.

2. Одну рекламну кампанію обов'язково націльте на потенційних споживачів, мотивуючи її до покупки різними «пряниками».

3. Рекламну кампанію для постійних клієнтів наситьте цікавими рекламними акціями і програмами лояльності, які б прив'язували клієнтів до вас.

4. З'ясуйте, що добре продається у конкурентів, і додайте цей продукт в реалізацію. Разом з продажами ходового продукту зростуть продажі і вашого продукту.

5. Розширюйте асортимент не тільки продуктів від одного виробника. Смаки у споживачів різні, як і переваги продукту від того чи іншого виробника. Розширюйте коло виробників представлених продуктів.

  • Тактика: Як генерувати рекламні акції

1. У рекламній акції бере участь кілька учасників, кожен з яких має свою мотивацію до того чи дії. Учасників всього три: продавці, покупці і сам власник акції, тобто керівник. Це треба розуміти і завжди пам'ятати про це.

2. Успіх рекламної акції багато у чому залежить від збалансованості інтересів усіх учасників і справедливості в ланцюжку від продажу до отримання преференцій кожним учасником. Покупець повинен отримати якийсь «пряник», продавець - справедливий бонус, а керівник або власник акції - кар'єрний ріст та / або підвищення зарплати.

3. Покупці різні, і «пряники» від однієї і тієї ж рекламної акції вони повинні отримати різні. Наприклад, у жінок, чоловіків та студентів різні інтереси, що треба врахувати при виборі різних «пряників», які будуть приємні кожному з них. Про це треба пам'ятати і продумати питання заздалегідь.

4. Рекламні «пряники» для покупців повинні бути не тільки цікавими і корисними, а й актуальними. Нікого не зацікавить квиток на пляж в зимову холоднечу.

5. Покупці повинні бути впевнені у невідворотності або обов'язковості отримання бонусу кожним з них. «Пряники» треба роздавати всім, хоч і маленькі, але всім! Людей більше цікавить синиця в руках, ніж великий птах, який може дістатися по лотереї тільки одному з тисячі покупців, що беруть участь в акції.

6. Всі умови рекламної акції повинні бути прості і зрозумілі, як і способи отримання «пряників» - тут і зараз!

7. Дуже добре, коли покупець може вибрати свій «пряник» з декількох варіантів. Наприклад, можна запропонувати вибір між ручкою, блокнотом та морозивом. Цей прийом підвищує настрій і зближує учасників рекламної акції.