Маркетолог • SMM • WEB-розробник

маркетинг для бізнесу

Мінімалізм: чому менше краще

Багато дизайнерів переконані в ефективності мінімалізму. Таких же поглядів дотримувався архітектор-модерніст і функціоналіст Людвіг Міс ван дер Рое (Ludwig Mies van der Rohe). Одна з його робіт - «Скляний будинок», розташований в штаті Іллінойс, являє собою засклений білий каркас, що стоїть на піднятій на стійках над рівнем розливу води плиті: [caption id="attachment_534" align="aligncenter" wi...
Читати більше

3 міфи про бізнес в електронній комерції

Сьогодні є величезна кількість міфів про інтернет-магазин як бізнес моделі. В електронну комерцію йде велика кількість підприємців-початківців, чекаючи простого заробітку. Однак більшість так нічого й не досягають, бо не враховують реалії ринку. У цій статті ми розберемо 3 основних міфу, віра в які не дадуть Вам можливості розвинути повноцінний інтернет бізнес. Міф №1. Інтернет-магазин тр...
Читати більше

Створюємо сайт майбутнього: Responsive Web-design

На сьогоднішній день найбільш актуальним питанням є застосування responsive / adaptive web-design при створенні сайту. Щораз більша кількість найрізноманітніших розмірів екрану з'являються на ринку мобільних пристроїв. При цьому важливо враховувати особливості відповідної користувацької взаємодії. Всі ці завдання і вирішує Responsive Web design: він дозволяє красиво відображати зміст веб-ресурсу н...
Читати більше

Секрети конверсії. Як за допомогою підказок збільшити продажі

Користувач, який зайшов на ваш сайт, це потенційний клієнт. Важливо, щоб контент був цікавим, а ресурс - загалом зручним й таким, що спонукає до підписки або замовленням. Є дрібниці, які допоможуть відвідувачу виконати потрібну нам дію, і він за цю допомогу буде вдячний. Отже, сьогодні стаття присвячена підказкам, які ви можете дати відвідувачеві сайту. Про проблему На сайті відвідувач стикаєтьс...
Читати більше

7 головних помилок інтернет-магазинів

Все більше людей в Україні вибирають, купують і оплачують товари і послуги онлайн. Електроніка, побутова техніка, доставка квітів, сувенірна продукція, авіа та з/д -квитки, одяг, книги - ось лише частина напрямків торгівлі в інтернеті. За прогнозом асоціації Ecommerce Europe, кількість онлайн-покупців в нашій країні до 2016 року збільшиться до 15 млн осіб. З кожним днем ​​зростає і число інтерн...
Читати більше

Контекстна реклама: маленькі «хитрощі» економії бюджету

Ні для кого не секрет, що контекстна реклама - це дієвий інструмент для розкрутки сайту і збільшення прибутковості проекту, що дозволяє охопити велику кількість потенційних клієнтів. При цьому рекламодавець витрачає найменшу кількість грошових коштів (якщо порівнювати з іншими видами інтернет-реклами) і отримує набагато більшу конверсію зацікавлених користувачів - в клієнтів. Розрахунок бюджету...
Читати більше

Зроби сам: 10 кроків з перевірки ефективності кампанії контекстної реклами

1. Налаштовуємо повідомлення Обов'язково налаштуйте повідомлення (про модерацію, оплату, відхилення оголошень та інші) на вашу поштову скриньку або на телефон за допомогою SMS. Це допоможе уникнути несподіваного прострочення бюджету кампанії і незапланованої перерви в подачі рекламних оголошень. 2. Використовуємо мінус-слова Мінус-слова допоможуть показати вашу рекламу саме цільової аудиторії, ...
Читати більше

10 найважливіших моментів в маркетингу і рекламі

1. Покупцям більш важливо, щоб сервіс був якісний, а не швидкий. 15 хвилин в раю краще, ніж 5 хвилин у пеклі. Згідно з останніми дослідженнями, покупці, які отримали компетентний, професійний і уважний до деталей сервіс, швидше запам'ятають вас і розкажуть про вас друзям. До того ж, покупці назвали грубий, метушливий і некомпетентний сервіс як причину №1, щоб більше не звертатися до послуг ...
Читати більше

Набір порад з маркетингу та реклами

Більше обсяги продажів - більший прибуток. Більший прибуток - більше бонус і вище зарплата. Як не крути, а треба збільшувати попит на продукцію. Рекламні акції непогано справляються з цим завданням, але треба вміти їх організовувати. Про це і розповім докладніше. Для зручності розгляду питання, розіб'ємо завдання збільшення обсягів продажів на стратегічну частину - збільшення попиту на продукці...
Читати більше

5 помилок маркетингу в малому бізнесі

Маркетинг - одна з найцікавіших складових малого бізнесу. Не існує одного перевіреного способу розкрутити бізнес, але є незліченна кількість комбінацій різних маркетингових інструментів і ви самі повинні зрозуміти, яка з них підходить вашому бізнесу краще. Помилки корисні, тому що з них можна витягти досвід. Але можна заощадити багато часу і грошей, якщо подумати про них до їх вчинення і в підс...
Читати більше