Маркетолог • SMM • WEB-розробник

landing page

Дизайн сайту: простота – запорука успіху!

У серпні 2012 року фахівці Google провели дослідження, в результаті якого з'ясувалося: користувач оцінює привабливість сайту протягом 1/50 - 1/20 секунди. Крім того, прості з точки зору структури і типові з точки зору оформлення сайти більш цікаві, ніж складно структуровані варіанти. Шаблонні ментальні образи - основа всього Для початку слід визначитися з тим, що таке типовий сайт. Слово «типові...
Читати більше

4 способи створити креативну сторінку 404

Ми всі бачили цю жахливу сторінку, коли клікали по битому посиланню. Можливо, модератори забули прибрати її, коли видаляли статтю в блозі, або ж оновили сайт і зайвий символ потрапив в URL. У будь якому разі сторінка 404 не викликає у нас позитивних емоцій. В ідеалі, ми всі хочемо, щоб сайт був правильно облінкований і був практичним, але трапляється різне. Зрештою ми можемо використовувати це ...
Читати більше

Соціальні докази як двигун продажів

Робити вибір і приймати рішення - не найулюбленіші моменти в житті людини як покупця. Це призводить до того, що перед тим, як укласти угоду, клієнт починає розмірковувати, чи вірно він поступає. Як  повернути цей процес на свою користь? Застосовувати соціальні докази. Про їх види, особливості та переваги сьогодні піде мова. Як це працює в офлайні? Ви заходите на ринок, де два десятки продавців т...
Читати більше

Секрети конверсії. Як за допомогою підказок збільшити продажі

Користувач, який зайшов на ваш сайт, це потенційний клієнт. Важливо, щоб контент був цікавим, а ресурс - загалом зручним й таким, що спонукає до підписки або замовленням. Є дрібниці, які допоможуть відвідувачу виконати потрібну нам дію, і він за цю допомогу буде вдячний. Отже, сьогодні стаття присвячена підказкам, які ви можете дати відвідувачеві сайту. Про проблему На сайті відвідувач стикаєтьс...
Читати більше

Як зробити свій сайт самому?

Як створити свій сайт - напевно, найбільш часто запитання практично у всього сучасного суспільства, підтвердженням тому є статистика запитів у пошукових системах. Величезна кількість різних сайтів намагаються відповісти на це питання, наводячи різні приклади і пояснення. Кожен з нас досить часто стикається з такими «інформативними сайтами», які так захоплююче розповідають про те, як самостійно зро...
Читати більше

7 головних помилок інтернет-магазинів

Все більше людей в Україні вибирають, купують і оплачують товари і послуги онлайн. Електроніка, побутова техніка, доставка квітів, сувенірна продукція, авіа та з/д -квитки, одяг, книги - ось лише частина напрямків торгівлі в інтернеті. За прогнозом асоціації Ecommerce Europe, кількість онлайн-покупців в нашій країні до 2016 року збільшиться до 15 млн осіб. З кожним днем ​​зростає і число інтерн...
Читати більше

5 Уроків Еmail-маркетингу передвиборної кампанії Барака Обами

Президент США Барак Обама (Barack Obama) користується заслуженою репутацією одного з «найбільш підключених до Глобальної мережі» політиків нашого часу. Під час останньої передвиборчої кампанії саме команда Обами активно працювала з соціальними мережами і приділяла email-маркетингу рекордну кількість свого часу і уваги. Хоча і Обама, і кандидат від Республіканської партії Мітт Ромні (Mitt Romney...
Читати більше

7 помилок, які вбивають конверсію цільової сторінки

  1. Відсутність споживчої цінності Перш ніж приступати до розробки цільової сторінки (landing page), чітко сформулюйте для себе основні вигоди та переваги для ваших потенційних клієнтів, які вони отримають при купівлі продукції / послуг, а також при здійсненні інших дій , до яких ви їх закликаєте (завантаження, реєстрація, тестова проба і т. Д .).   2. Слабкий заголовок або його відсутність...
Читати більше