Маркетолог • SMM • WEB-розробник

контекстна реклама

Контекстна реклама: маленькі «хитрощі» економії бюджету

Ні для кого не секрет, що контекстна реклама - це дієвий інструмент для розкрутки сайту і збільшення прибутковості проекту, що дозволяє охопити велику кількість потенційних клієнтів. При цьому рекламодавець витрачає найменшу кількість грошових коштів (якщо порівнювати з іншими видами інтернет-реклами) і отримує набагато більшу конверсію зацікавлених користувачів - в клієнтів. Розрахунок бюджету...
Читати більше

Зроби сам: 10 кроків з перевірки ефективності кампанії контекстної реклами

1. Налаштовуємо повідомлення Обов'язково налаштуйте повідомлення (про модерацію, оплату, відхилення оголошень та інші) на вашу поштову скриньку або на телефон за допомогою SMS. Це допоможе уникнути несподіваного прострочення бюджету кампанії і незапланованої перерви в подачі рекламних оголошень. 2. Використовуємо мінус-слова Мінус-слова допоможуть показати вашу рекламу саме цільової аудиторії, ...
Читати більше