Маркетолог • SMM • WEB-розробник

Блог

Зроби сам: 10 кроків з перевірки ефективності кампанії контекстної реклами

1. Налаштовуємо повідомлення Обов'язково налаштуйте повідомлення (про модерацію, оплату, відхилення оголошень та інші) на вашу поштову скриньку або на телефон за допомогою SMS. Це допоможе уникнути несподіваного прострочення бюджету кампанії і незапланованої перерви в подачі рекламних оголошень. 2. Використовуємо мінус-слова Мінус-слова допоможуть показати вашу рекламу саме цільової аудиторії, ...
Читати більше

5 Уроків Еmail-маркетингу передвиборної кампанії Барака Обами

Президент США Барак Обама (Barack Obama) користується заслуженою репутацією одного з «найбільш підключених до Глобальної мережі» політиків нашого часу. Під час останньої передвиборчої кампанії саме команда Обами активно працювала з соціальними мережами і приділяла email-маркетингу рекордну кількість свого часу і уваги. Хоча і Обама, і кандидат від Республіканської партії Мітт Ромні (Mitt Romney...
Читати більше

7 помилок, які вбивають конверсію цільової сторінки

  1. Відсутність споживчої цінності Перш ніж приступати до розробки цільової сторінки (landing page), чітко сформулюйте для себе основні вигоди та переваги для ваших потенційних клієнтів, які вони отримають при купівлі продукції / послуг, а також при здійсненні інших дій , до яких ви їх закликаєте (завантаження, реєстрація, тестова проба і т. Д .).   2. Слабкий заголовок або його відсутність...
Читати більше

8 міфів про контент-маркетинг, в які ви вірите

1. Кращий контент повинен бути опублікований в своєму блозі До певного часу я теж так думав. Але досвід і практика як моя, так і ряду блогерів показує зовсім інше. Звичайно, коли створюєш великі керівництва, наприклад: Як оптимізувати статтю на WordPress перед публікацією З чого почати просування англомовного сайту 101 SEO порада для малого бізнесу , то його хочеться опублікувати ...
Читати більше

30 правил поведінки в соціальних мережах

Ви ніколи не зможете всім сподобатися, і не треба до цього прагнути. Ви - учасник спільноти, такий же, як і всі інші. Ваші читачі теж мають своїх читачів. Вони теж ерудовані люди. Кожна людина знає щось незнайоме вам. Все це я перераховую, щоб ви зрозуміли: в інтернеті потрібно вести себе гідно і бути холоднокровним, не реагувати на провокації. Також слід бути стриманим у своїх висловлюваннях. ...
Читати більше

Корисний чек-лист з аналітики сайту

Корисний чек-лист з аналітики сайту. Беріть на замітку! Для початку, пропоную Вам пройти міні-опитування: як часто вами, вашими співробітниками та контрагентами проводиться аналіз ефективності рекламної кампанії? Раз на місяць. Іноді. Раз на рік. Не робимо. Якщо ваша відповідь - це 2, 3 або 4 пункт, то ця стаття дасть Вам чек-лист для проведення аналізу і визначення ефективності ва...
Читати більше

10 найважливіших моментів в маркетингу і рекламі

1. Покупцям більш важливо, щоб сервіс був якісний, а не швидкий. 15 хвилин в раю краще, ніж 5 хвилин у пеклі. Згідно з останніми дослідженнями, покупці, які отримали компетентний, професійний і уважний до деталей сервіс, швидше запам'ятають вас і розкажуть про вас друзям. До того ж, покупці назвали грубий, метушливий і некомпетентний сервіс як причину №1, щоб більше не звертатися до послуг ...
Читати більше

Набір порад з маркетингу та реклами

Більше обсяги продажів - більший прибуток. Більший прибуток - більше бонус і вище зарплата. Як не крути, а треба збільшувати попит на продукцію. Рекламні акції непогано справляються з цим завданням, але треба вміти їх організовувати. Про це і розповім докладніше. Для зручності розгляду питання, розіб'ємо завдання збільшення обсягів продажів на стратегічну частину - збільшення попиту на продукці...
Читати більше

5 помилок маркетингу в малому бізнесі

Маркетинг - одна з найцікавіших складових малого бізнесу. Не існує одного перевіреного способу розкрутити бізнес, але є незліченна кількість комбінацій різних маркетингових інструментів і ви самі повинні зрозуміти, яка з них підходить вашому бізнесу краще. Помилки корисні, тому що з них можна витягти досвід. Але можна заощадити багато часу і грошей, якщо подумати про них до їх вчинення і в підс...
Читати більше

Як максимізувати ефективність email-маркетингу?

Незважаючи на активну експансію з боку соціальних мереж, email-розсилка залишається досить ефективним маркетинговим інструментом. Це справедливо хоча б тому, що кількість зареєстрованих email-акаунтів (поштових скриньок) на сьогоднішній день втричі перевищує сумарну кількість акаунтів Facebook і Twitter. Однак, надані email-розсилкою можливості приваблюють величезну кількість компаній, внаслідо...
Читати більше