Маркетолог • SMM • WEB-розробник

Блог

4 способи створити креативну сторінку 404

Ми всі бачили цю жахливу сторінку, коли клікали по битому посиланню. Можливо, модератори забули прибрати її, коли видаляли статтю в блозі, або ж оновили сайт і зайвий символ потрапив в URL. У будь якому разі сторінка 404 не викликає у нас позитивних емоцій. В ідеалі, ми всі хочемо, щоб сайт був правильно облінкований і був практичним, але трапляється різне. Зрештою ми можемо використовувати це ...
Читати більше

Соціальні докази як двигун продажів

Робити вибір і приймати рішення - не найулюбленіші моменти в житті людини як покупця. Це призводить до того, що перед тим, як укласти угоду, клієнт починає розмірковувати, чи вірно він поступає. Як  повернути цей процес на свою користь? Застосовувати соціальні докази. Про їх види, особливості та переваги сьогодні піде мова. Як це працює в офлайні? Ви заходите на ринок, де два десятки продавців т...
Читати більше

3 міфи про бізнес в електронній комерції

Сьогодні є величезна кількість міфів про інтернет-магазин як бізнес моделі. В електронну комерцію йде велика кількість підприємців-початківців, чекаючи простого заробітку. Однак більшість так нічого й не досягають, бо не враховують реалії ринку. У цій статті ми розберемо 3 основних міфу, віра в які не дадуть Вам можливості розвинути повноцінний інтернет бізнес. Міф №1. Інтернет-магазин тр...
Читати більше

7 SMM міфів, в котрі всі вірять

Маркетинг в соціальних медіа, або SMM, користується популярністю у підприємців і маркетологів вже кілька років, тому з'ясувати найбільш ефективні методи реклами в соціальних мережах - досить просте завдання. Чи не так? Це вірно лише частково. Соціальні мережі настільки переповнені різною інформацією і контентом, що деколи складно знайти правильну відповідь на це питання. А велика кількість с...
Читати більше

5 обов’язкових складових маркетингової стратегії в соціальних мережах

Присутність компанії в соціальних мережах вже стало невід'ємною частиною інтернет-стратегії, але, як правило, SMM-просуванню рідко приділяється належна увага. Соціальні медіа подібні сарафановому радіо, тому що інформація тут поширюється від людини до людини. У цьому потоці контенту важливо бути корисним і створити образ бізнесу, що заслуговує на довіру. 30 правил поведінки в соціальних мережа...
Читати більше

Створюємо сайт майбутнього: Responsive Web-design

На сьогоднішній день найбільш актуальним питанням є застосування responsive / adaptive web-design при створенні сайту. Щораз більша кількість найрізноманітніших розмірів екрану з'являються на ринку мобільних пристроїв. При цьому важливо враховувати особливості відповідної користувацької взаємодії. Всі ці завдання і вирішує Responsive Web design: він дозволяє красиво відображати зміст веб-ресурсу н...
Читати більше

Секрети конверсії. Як за допомогою підказок збільшити продажі

Користувач, який зайшов на ваш сайт, це потенційний клієнт. Важливо, щоб контент був цікавим, а ресурс - загалом зручним й таким, що спонукає до підписки або замовленням. Є дрібниці, які допоможуть відвідувачу виконати потрібну нам дію, і він за цю допомогу буде вдячний. Отже, сьогодні стаття присвячена підказкам, які ви можете дати відвідувачеві сайту. Про проблему На сайті відвідувач стикаєтьс...
Читати більше

Як зробити свій сайт самому?

Як створити свій сайт - напевно, найбільш часто запитання практично у всього сучасного суспільства, підтвердженням тому є статистика запитів у пошукових системах. Величезна кількість різних сайтів намагаються відповісти на це питання, наводячи різні приклади і пояснення. Кожен з нас досить часто стикається з такими «інформативними сайтами», які так захоплююче розповідають про те, як самостійно зро...
Читати більше

7 головних помилок інтернет-магазинів

Все більше людей в Україні вибирають, купують і оплачують товари і послуги онлайн. Електроніка, побутова техніка, доставка квітів, сувенірна продукція, авіа та з/д -квитки, одяг, книги - ось лише частина напрямків торгівлі в інтернеті. За прогнозом асоціації Ecommerce Europe, кількість онлайн-покупців в нашій країні до 2016 року збільшиться до 15 млн осіб. З кожним днем ​​зростає і число інтерн...
Читати більше

Способи підвищення довіри до бренду

Існує безліч статей про те, як довіра користувачів до сайту впливає на ефективність і конверсію. Довіру, яку Ви поступово вишиковуєте до вашого бренду поширюється на все, що Ви робите. Поговоримо про це детальніше. Генерування передових ідеї, впровадження новаторських рішень Передові ідеї мають набагато більшу вагу, ніж статті, книги, виступи чи нагороди: вони стають ресурсом для інших підприємс...
Читати більше