Маркетолог • SMM • WEB-розробник

Блог

Facebook: історія створення найбільшої соцмережі у світі

Facebook – найпопулярніша соціальна мережа у світі. Кількість її користувачів наближується до двох мільярдів. Для багатьох вона стала найзручнішим способом спілкування з близькими, замінила електронну пошту та стала головним джерелом інформації та новин. Почалась історія легендарного сайту 13 років тому в гуртожитку Гарварда. Нікому невідомий другокурсник Марк Цукерберг проник у комп'ютерну...
Читати більше

Instant Articles в Facebook – що таке миттєві публікації, їх призначення та хто ними користується

Миттєві публікації, або ж Instant Articles, - відносно нова функція від Фейсбук, котра надає можливість переглядати публікації сайтів безпосередньо всередині соцмережі. Офіційна відео-презентація "миттєвих публікацій" Instant Articles - це оновлений формат текстових матеріалів, опціонально збагачених відео і картинками, котрі доступні безпосередньо у додатку Фейсбук: тобто щоб переглянути пу...
Читати більше

Пости у соцмережах. Частота постів, типи контенту та основні правила

Мабуть, одне з найпоширеніших запитань, які найчастіше отримує працівник у сфері SMM (Social Media Marketing), - "Скільки, як часто та що саме постити на сторінці?". І зазвичай, якою б не була тематика спільноти (окрім ЗМІ та виключно контент-проектів), більшість основних моментів збігаються з точністю 99%.  Відповівши на таке запитання з десяток разів, багаторічний досвід автоматизації та опти...
Читати більше

Мінімалізм: чому менше краще

Багато дизайнерів переконані в ефективності мінімалізму. Таких же поглядів дотримувався архітектор-модерніст і функціоналіст Людвіг Міс ван дер Рое (Ludwig Mies van der Rohe). Одна з його робіт - «Скляний будинок», розташований в штаті Іллінойс, являє собою засклений білий каркас, що стоїть на піднятій на стійках над рівнем розливу води плиті: [caption id="attachment_534" align="aligncenter" wi...
Читати більше

Дизайн сайту: простота – запорука успіху!

У серпні 2012 року фахівці Google провели дослідження, в результаті якого з'ясувалося: користувач оцінює привабливість сайту протягом 1/50 - 1/20 секунди. Крім того, прості з точки зору структури і типові з точки зору оформлення сайти більш цікаві, ніж складно структуровані варіанти. Шаблонні ментальні образи - основа всього Для початку слід визначитися з тим, що таке типовий сайт. Слово «типові...
Читати більше

Просуваємо пости і бренди у Facebook – формуємо стратегію

У Facebook, як і в інших соціальних мережах, є достатньо можливостей розкрутити спільноту. Сьогодні ми розберемося, як стати успішним у Facebook без залучення грошових коштів. Принаймні, на перших порах. Кому варто йти в Facebook? Є сенс створювати тут сторінку, якщо ви продаєте нетривіальні речі класу вище «економ» або ви позиціонуєтесь  як нестандартний бізнес. Наприклад, проект Fucking Chairs...
Читати більше

З 1 листопада Google знизить в пошуковій видачі сайти з повноекранною рекламою додатків

З 1 листопада 2015 Google стане знижувати в пошуковій видачі сайти, які при переході на них показують користувачеві повноекранний банер з проханням встановити додаток. Про це компанія повідомила в своєму офіційному блозі. Цю ініціативу в компанії пояснили бажанням допомогти користувачам швидше знайти потрібну інформацію. «Коли справа доходить до пошуку на мобільних пристроях, користувачі пови...
Читати більше

4 способи створити креативну сторінку 404

Ми всі бачили цю жахливу сторінку, коли клікали по битому посиланню. Можливо, модератори забули прибрати її, коли видаляли статтю в блозі, або ж оновили сайт і зайвий символ потрапив в URL. У будь якому разі сторінка 404 не викликає у нас позитивних емоцій. В ідеалі, ми всі хочемо, щоб сайт був правильно облінкований і був практичним, але трапляється різне. Зрештою ми можемо використовувати це ...
Читати більше

Соціальні докази як двигун продажів

Робити вибір і приймати рішення - не найулюбленіші моменти в житті людини як покупця. Це призводить до того, що перед тим, як укласти угоду, клієнт починає розмірковувати, чи вірно він поступає. Як  повернути цей процес на свою користь? Застосовувати соціальні докази. Про їх види, особливості та переваги сьогодні піде мова. Як це працює в офлайні? Ви заходите на ринок, де два десятки продавців т...
Читати більше

3 міфи про бізнес в електронній комерції

Сьогодні є величезна кількість міфів про інтернет-магазин як бізнес моделі. В електронну комерцію йде велика кількість підприємців-початківців, чекаючи простого заробітку. Однак більшість так нічого й не досягають, бо не враховують реалії ринку. У цій статті ми розберемо 3 основних міфу, віра в які не дадуть Вам можливості розвинути повноцінний інтернет бізнес. Міф №1. Інтернет-магазин тр...
Читати більше