1. Кращий контент повинен бути опублікований в своєму блозі
До певного часу я теж так думав. Але досвід і практика як моя, так і ряду блогерів показує зовсім інше.
Звичайно, коли створюєш великі керівництва, наприклад:
- Як оптимізувати статтю на WordPress перед публікацією
- З чого почати просування англомовного сайту
- 101 SEO порада для малого бізнесу
, то його хочеться опублікувати на своєму ресурсі і залучити до нього більше уваги у вигляді відвідувачів на свій сайт.
Кращий контент повинен бути опублікований в своєму блозі. Але - контент маркетинг - це більше поширення інформації. Уявіть наскільки більше віддача була б від такої статті, якщо її розмістити на ТОПовому ресурсі, з відвідуваністю в десятки або сотні разів більше вашого блогу.
Спостерігаючи за ТОПовими західними блогерами та компаніями, які активно роблять контент маркетинг, можна помітити таке:
- Вони роблять акцент на дуже крутий контент;
- В першу чергу займаються його поширенням на інших ресурсах, а вже потім займаються власним блогом і контентом в ньому.
Потрібно виходити від завдань. У 95% випадків завдання:
- збільшувати аудиторію;
- збирати e-mail базу;
- збільшувати охоплення і поширення вашого контенту
Як наслідок:
- зростання конверсій;
- зростання продажів і прибутку від розповсюдження контенту
Коли основні цілі досягнуті, можна більше інвестувати у створення тлумачного контенту для блогу і сторонніх ресурсів. Тому, потрібно лише спробувати дати кращий ваш контент якісному ресурсу і побачити віддачу. Далі ви вже в таке вірити не будете.
2. Кожен може і повинен писати контент
Як показує практика - це не так. Далеко не всі готові взяти і відразу почати генерувати контент у тому форматі, в якому він буде подобатися користувачам. Чому так відбувається?
Все просто. Щоб більш менш (насправді так собі) писати, наприклад як я. Потрібно:
- постійно практикуватися;
- десь цьому навчитися;
- мати бажання поділитися своїм досвідом з іншими
Якщо подивитися реально, то краще щоб ті, хто вміють керувати проектами, компаніями, людьми - робили свою справу добре.
А ті, хто вміють створювати контент і поширювати - робили своє і розвантажували управлінців. У підсумку всі у виграші і отримають більше віддачу. Це в 99% випадків факт. Але раніше я був зовсім іншої думки :-)
3. Хороший контент розкрутить себе сам
Це найбільша помилка і міф. Так як такого контенту менше 1% від усього публикуемого.
Хороший контент може отримати непогану віддачу в уже популярному блозі. Але якщо у вас ще не розкручений ресурс, то в такому випадку доведеться гарненько попрацювати.
Хороший контент розкрутить себе сам. Контент потрібно поширювати. Відразу виникає питання, як це можна зробити?
- соціальні мережі
- популярні сайти
- ЗМІ
- пошукові системи
В основному всі будуватися навколо:
- соц. мереж
- популярних сайтів та блогів
- e-mail розсилок
Причому налагодження зв'язків та поширення контенту робиться не разово, а постійно. Тобто системно.Для того, щоб краще розуміти весь процес - читаємо статтю по посиланню нижче.
Щоб контент розкрутив себе сам, йому потрібно допомогти розповсюдженням. Вкрай рідко він ставати вірусним самостійно.
4. Контент маркетинг і контент стратегія це одне і теж
Це міф. Бо якщо ви:
- зробили контент план
- розпланували публікації
- і готуєте контент для блогу
Насправді, контент стратегія - це все, що стосується контенту пов'язаного з вашим бізнесом. Як офлайн, так і онлайн.
Контент маркетинг і контент стратегія це одне і теж. Це основний посил, на якому всі будуватися. Наприклад, спочатку є УТП, а далі вже сам бізнес. Так і в нашому з вами випадку.
А контент маркетинг - це створення контенту і його поширення на підставі стратегії. Тому не плутаємо контент маркетинг зі стратегією контенту. Це 2 різні речі, але взаємопов'язані.
5. Одна або дві великі статті дадуть суттєвий результат
Навіть якщо ви створите 2 круті статті, які добре розповсюджуватися. Те цього мало для постійного зростання. Одна або дві великі статті дадуть суттєвий результат
Для того щоб постійно рости, потрібно постійно бути на виду і нагадувати про свій бренд. Це стосується абсолютно будь сфери бізнесу. Це міф і оману. Щоб постійно збільшувати результат і охоплення, необхідно:
- системно підходити до контент маркетингу
- робити це постійно
- збільшуючи якість і розширюючи охоплення потенційної аудиторії
- тестувати нові формати подачі контенту
Одним словом - РЕГУЛЯРНІСТЬ.
Тоді більше шансів того, що ви досягнете потрібних результатів. Але ніяк з 2-3 статтями в блозі. Для того, щоб розкрутити наш блог до певного рівня, знадобилося 2 роки. Це не кращий приклад. Але є десятки прикладів інших блогів в різних тематиках. Картина приблизно така ж.
6. Довгий контент або короткий контент краще
Більшість західних блогерів разом твердять, що великий і об'ємний контент дає більше результат і краще конвертується. Довгий контент або короткий контент краще.
Насправді, все залежить від ситуації. Наприклад:
З мого досвіду, об'ємний контент отримує більше лайків, більше трафіку і отримує більше трафіку з пошукових систем. Але, все залежить від завдання, поставленого перед компанією. Саме від завдання потрібно виходити.
Є безліч прикладів того, де маленькі але по суті статті добре ростять блоги. Тому, якщо це:
- пошукові системи, то обсяг має значення
- просто посил, то абсолютно без різниці, якого обсягу буде ваш контент
Якого обсягу контент створювати - вирішуйте самі. Але не варто думати, що від обсягу контенту буде залежати його результат.
Так як головне:
- цінність
- відповідь на питання користувача
- допомогти користувачеві вирішити його завдання / проблему
Потрібно відштовхуватися від цінності і користі, ніж від обсягу.
7. Більше контенту краще чим менше
Це міф. Оскільки якість цього контенту на порядок важливіше. Як ви думаєте, від чого краще буде віддача:
А) 10 невеликих статей ні про що?
Б) Одне, але путнє керівництво, в якому все розписано від і до?
Практика показує що це варіант Б. Така стаття дійсно допомагає відвідувачам і як наслідок вони допомагають її поширити. У підсумку така стаття може ще тривалий час давати добрий результат, залучаючи цільових відвідувачів в ваш блог. Більше контенту краще чим менше. Тому:
- зробіть акцент на якості матеріалу
- його користь для відвідувачів
- зробіть матеріал краще ніж інші
Я весь час тут пишу про користь і якість. Але ці речі найголовніші в навчальному контенті. Якщо у вас розважальний контент, то там більше потрібно включати креатив і тиснути на основні цінності.
Але розважальний контент не дає віддачі у вигляді конверсій. А навчальний дає. Тому створюючи і поширюючи контент як мінімум потрібно про це знати. Ну, або наступити на власні граблі.
8. Контент маркетинг - це новий лінкбілдінг
Це хороша можливість для seo оптимізаторів отримувати зворотні посилання з ресурсів, на яких ви будете розміщувати контент.
Але, основне завдання контент маркетингу - доносити до потрібної аудиторії свій контент і посил. Далі конвертувати відвідувачів у клієнтів. До чого я це?
Я про те, що зворотні посилання - другорядне. Так, це менш ризикований спосіб отримати зворотні посилання для сайту. Але основна мета:
- створити спільноту навколо бренду
- поширювати контент
- створювати правильну воронку
- проводити відвідувачів через неї
- і отримувати віддачу
Якщо посилання на ваш сайт будуть розміщуватися з топових ЗМІ, тематичних блогів та інших ресурсів - це однозначно добре. Саме більшість бачать в цьому вигоду.
Але уявіть ситуацію, якщо весь ваш пошуковий трафік різко обрубати пошукові системи. Що буде тоді?
Якщо у вас розкручений блог, велика база e-mail адрес, хороший трафік з соціальних мереж. Те істотних змін не відбудеться. Це і є основна суть.