Маркетолог • SMM • WEB-розробник

8 міфів про контент-маркетинг, в які ви вірите

1. Кращий контент повинен бути опублікований в своєму блозі

До певного часу я теж так думав. Але досвід і практика як моя, так і ряду блогерів показує зовсім інше.

Звичайно, коли створюєш великі керівництва, наприклад:

  • Як оптимізувати статтю на WordPress перед публікацією
  • З чого почати просування англомовного сайту
  • 101 SEO порада для малого бізнесу

, то його хочеться опублікувати на своєму ресурсі і залучити до нього більше уваги у вигляді відвідувачів на свій сайт.

Кращий контент повинен бути опублікований в своєму блозі. Але - контент маркетинг - це більше поширення інформації. Уявіть наскільки більше віддача була б від такої статті, якщо її розмістити на ТОПовому ресурсі, з відвідуваністю в десятки або сотні разів більше вашого блогу.

Спостерігаючи за ТОПовими західними блогерами та компаніями, які активно роблять контент маркетинг, можна помітити таке:

  • Вони роблять акцент на дуже крутий контент;
  • В першу чергу займаються його поширенням на інших ресурсах, а вже потім займаються власним блогом і контентом в ньому.

Потрібно виходити від завдань. У 95% випадків завдання:

  • збільшувати аудиторію;
  • збирати e-mail базу;
  • збільшувати охоплення і поширення вашого контенту

Як наслідок:

  • зростання конверсій;
  • зростання продажів і прибутку від розповсюдження контенту

Коли основні цілі досягнуті, можна більше інвестувати у створення тлумачного контенту для блогу і сторонніх ресурсів. Тому, потрібно лише спробувати дати кращий ваш контент якісному ресурсу і побачити віддачу. Далі ви вже в таке вірити не будете.

2. Кожен може і повинен писати контент

Як показує практика - це не так. Далеко не всі готові взяти і відразу почати генерувати контент у тому форматі, в якому він буде подобатися користувачам. Чому так відбувається?

Все просто. Щоб більш менш (насправді так собі) писати, наприклад як я. Потрібно:

  • постійно практикуватися;
  • десь цьому навчитися;
  • мати бажання поділитися своїм досвідом з іншими

Якщо подивитися реально, то краще щоб ті, хто вміють керувати проектами, компаніями, людьми - робили свою справу добре.

А ті, хто вміють створювати контент і поширювати - робили своє і розвантажували управлінців. У підсумку всі у виграші і отримають більше віддачу. Це в 99% випадків факт. Але раніше я був зовсім іншої думки :-)

3. Хороший контент розкрутить себе сам

Це найбільша помилка і міф. Так як такого контенту менше 1% від усього публикуемого.

Хороший контент може отримати непогану віддачу в уже популярному блозі. Але якщо у вас ще не розкручений ресурс, то в такому випадку доведеться гарненько попрацювати.

Хороший контент розкрутить себе сам. Контент потрібно поширювати. Відразу виникає питання, як це можна зробити?

  • соціальні мережі
  • популярні сайти
  • ЗМІ
  • пошукові системи

В основному всі будуватися навколо:

  • соц. мереж
  • популярних сайтів та блогів
  • e-mail розсилок

Причому налагодження зв'язків та поширення контенту робиться не разово, а постійно. Тобто системно.Для того, щоб краще розуміти весь процес - читаємо статтю по посиланню нижче.

Щоб контент розкрутив себе сам, йому потрібно допомогти розповсюдженням. Вкрай рідко він ставати вірусним самостійно.

4. Контент маркетинг і контент стратегія це одне і теж

Це міф. Бо якщо ви:

  • зробили контент план
  • розпланували публікації
  • і готуєте контент для блогу

Насправді, контент стратегія - це все, що стосується контенту пов'язаного з вашим бізнесом. Як офлайн, так і онлайн.

Контент маркетинг і контент стратегія це одне і теж. Це основний посил, на якому всі будуватися. Наприклад, спочатку є УТП, а далі вже сам бізнес. Так і в нашому з вами випадку.

А контент маркетинг - це створення контенту і його поширення на підставі стратегії. Тому не плутаємо контент маркетинг зі стратегією контенту. Це 2 різні речі, але взаємопов'язані.

5. Одна або дві великі статті дадуть суттєвий результат

Навіть якщо ви створите 2 круті статті, які добре розповсюджуватися. Те цього мало для постійного зростання. Одна або дві великі статті дадуть суттєвий результат

Для того щоб постійно рости, потрібно постійно бути на виду і нагадувати про свій бренд. Це стосується абсолютно будь сфери бізнесу. Це міф і оману. Щоб постійно збільшувати результат і охоплення, необхідно:

  • системно підходити до контент маркетингу
  • робити це постійно
  • збільшуючи якість і розширюючи охоплення потенційної аудиторії
  • тестувати нові формати подачі контенту

Одним словом - РЕГУЛЯРНІСТЬ.

Тоді більше шансів того, що ви досягнете потрібних результатів. Але ніяк з 2-3 статтями в блозі. Для того, щоб розкрутити наш блог до певного рівня, знадобилося 2 роки. Це не кращий приклад. Але є десятки прикладів інших блогів в різних тематиках. Картина приблизно така ж.

6. Довгий контент або короткий контент краще

Більшість західних блогерів разом твердять, що великий і об'ємний контент дає більше результат і краще конвертується. Довгий контент або короткий контент краще.

Насправді, все залежить від ситуації. Наприклад:

З мого досвіду, об'ємний контент отримує більше лайків, більше трафіку і отримує більше трафіку з пошукових систем. Але, все залежить від завдання, поставленого перед компанією. Саме від завдання потрібно виходити.

Є безліч прикладів того, де маленькі але по суті статті добре ростять блоги. Тому, якщо це:

  • пошукові системи, то обсяг має значення
  • просто посил, то абсолютно без різниці, якого обсягу буде ваш контент

Якого обсягу контент створювати - вирішуйте самі. Але не варто думати, що від обсягу контенту буде залежати його результат.

Так як головне:

  • цінність
  • відповідь на питання користувача
  • допомогти користувачеві вирішити його завдання / проблему

Потрібно відштовхуватися від цінності і користі, ніж від обсягу.

7. Більше контенту краще чим менше

Це міф. Оскільки якість цього контенту на порядок важливіше. Як ви думаєте, від чого краще буде віддача:

А) 10 невеликих статей ні про що?

Б) Одне, але путнє керівництво, в якому все розписано від і до?

Практика показує що це варіант Б. Така стаття дійсно допомагає відвідувачам і як наслідок вони допомагають її поширити. У підсумку така стаття може ще тривалий час давати добрий результат, залучаючи цільових відвідувачів в ваш блог. Більше контенту краще чим менше. Тому:

  • зробіть акцент на якості матеріалу
  • його користь для відвідувачів
  • зробіть матеріал краще ніж інші

Я весь час тут пишу про користь і якість. Але ці речі найголовніші в навчальному контенті. Якщо у вас розважальний контент, то там більше потрібно включати креатив і тиснути на основні цінності.

Але розважальний контент не дає віддачі у вигляді конверсій. А навчальний дає. Тому створюючи і поширюючи контент як мінімум потрібно про це знати. Ну, або наступити на власні граблі.

8. Контент маркетинг - це новий лінкбілдінг

Це хороша можливість для seo оптимізаторів отримувати зворотні посилання з ресурсів, на яких ви будете розміщувати контент.

Але, основне завдання контент маркетингу - доносити до потрібної аудиторії свій контент і посил. Далі конвертувати відвідувачів у клієнтів. До чого я це?

Я про те, що зворотні посилання - другорядне. Так, це менш ризикований спосіб отримати зворотні посилання для сайту. Але основна мета:

  • створити спільноту навколо бренду
  • поширювати контент
  • створювати правильну воронку
  • проводити відвідувачів через неї
  • і отримувати віддачу

Якщо посилання на ваш сайт будуть розміщуватися з топових ЗМІ, тематичних блогів та інших ресурсів - це однозначно добре. Саме більшість бачать в цьому вигоду.

Але уявіть ситуацію, якщо весь ваш пошуковий трафік різко обрубати пошукові системи. Що буде тоді?

Якщо у вас розкручений блог, велика база e-mail адрес, хороший трафік з соціальних мереж. Те істотних змін не відбудеться. Це і є основна суть.