Маркетолог • SMM • WEB-розробник

7 помилок, які вбивають конверсію цільової сторінки

  1. Відсутність споживчої цінності

Перш ніж приступати до розробки цільової сторінки (landing page), чітко сформулюйте для себе основні вигоди та переваги для ваших потенційних клієнтів, які вони отримають при купівлі продукції / послуг, а також при здійсненні інших дій , до яких ви їх закликаєте (завантаження, реєстрація, тестова проба і т. Д .).

  2. Слабкий заголовок або його відсутність
У заголовку, який повинен бути простим і легким для розуміння, бажано висловити суть вашої пропозиції, показати головну споживчу цінність для ваших потенційних клієнтів.

  3. Довга і складна форма
Складна форма реєстрації або запиту одним своїм виглядом може відлякати значну кількість відвідувачів. Люди не хочуть втрачати час на заповнення довгих форм.

  4. Неочевидний заклик до дії   
Кнопка заклику до дії (Call-To-Action, CTA-елемент) - фінальний елемент, завершальний комплексний вплив на відвідувача. Крім помітного кольорового оформлення, кнопка «заклику до дії» повинна мати зрозуміле і мотивуючу пропозицію. Нейтральні слова типу «надіслати», «підписатися», «зареєструватися» і т. п. Краще замінювати на такі активні заклики, як: «надішліть мені пропозицію», «хочу підписатися», «реєструйся і почни користуватися послугою прямо зараз»

  5. Багато посилань
Велика кількість посилань і відволікає увагу відвідувачів цільової сторінки і ускладнює здійснення фінального дії.

  6. Складний для сприйняття дизайн
Дизайн не повинен бути домінуючим елементом цільової сторінки і жити самостійним життям. Наша мета - спонукати відвідувача відгукнутися на нашу пропозицію, а не перемога на конкурсі креативних веб-рішень.
Тому сміливо відмовляємося від складних для сприйняття візуальних елементів і зайвої графіки.

  7. Довгі тексти
Ніхто не буде вникати в довгі нагромадження слів. Такі тексти просто незручно читати. Користувач не повинен довго замислюватися над змістом тексту. Короткі, ясні для розуміння пропозиції, розділені абзацами із заголовками, допомагають користувачеві швидше дійти до заповітної кнопки «заклику до дії».