Маркетолог • SMM • WEB-розробник

7 головних помилок інтернет-магазинів

Все більше людей в Україні вибирають, купують і оплачують товари і послуги онлайн. Електроніка, побутова техніка, доставка квітів, сувенірна продукція, авіа та з/д -квитки, одяг, книги - ось лише частина напрямків торгівлі в інтернеті. За прогнозом асоціації Ecommerce Europe, кількість онлайн-покупців в нашій країні до 2016 року збільшиться до 15 млн осіб.

З кожним днем ​​зростає і число інтернет-магазинів, створених на найрізноманітніших платформах. На жаль, багато з них здійснюють цілий ряд помилок, які відлякують потенційних покупців. Як виходить, що за інших рівних характеристик (товари, вік сайту, SEO-просування, реклама) один інтернет-магазин постійно отримує замовлення, а інший ні?

Нижче я розповім Вам типові помилки, які знижують довіру до інтернет-магазину і відлякують потенційних клієнтів.

1 помилка

Погано проробили КАТАЛОГ ТОВАРІВ

Рішення:
1. Каталог товарів - основа інтернет-магазину. Ретельно продумайте його структуру. Для зручної навігації між рівнями додайте "хлібні крихти".

каталог товарів інтернет магазину

2. Чим більше в інтернет-магазині товарів, тим складніше відвідувачам знайти конкретну позицію. Встановіть форму пошуку, додайте фільтри (за параметрами: бренд, розмір, вага) або сортування (за ціною, найменуванням і т.д.):

сортування та фільтри товарів в інтернет магазині

3. Сторінки товарів повинні містити помітний опис, докладні характеристики, кілька фотографій в різних ракурсах. Відмінний варіант - відеоогляд, який створить ефект присутності.

сторінка товару телевізору в інтернет магазині

4. Ще один спосіб залучення уваги до окремих товарів - спеціальні мітки "суперціна", "хіт", "акція", "новинка" тощо

сторінка товарів в інтернет магазині із позначками суперціна

5. І, звичайно, не забувайте про знижки. Такі:

знижки на блендери в інтернет магазині

Або такі :)

знижка в магазині прикол

2 помилка
МАЛО КОНТАКТНИХ ДАНИХ

Рішення:
1. Пам'ятайте: чим більше контактних даних ви вкажете, тим більший  кредит довіри до інтернет-магазину викличете у відвідувача. Тому на сайті необхідно розмістити:

  • детальна адреса,
  • телефон,
  • e-mail,
  • години роботи інтернет-магазину,
  • Skype / ICQ / WhatsApp,
  • банківські реквізити.

контакти на сайті сайті магазину

2. Додайте фотографії офісу / магазину і карту Google чи Яндекс описом маршруту:

карта доїзду на сайті інтернет магазину

3. Підключіть онлайн-консультант. Це відмінний інструмент взаємодії з відвідувачами сайту. Спілкуйтеся на сайті, пропонуйте додаткові послуги та переконуйте зробити покупку. Як показує практика, онлайн-консультант збільшує оборот інтернет-магазину на 20-30%.

онлайн консультант на сайті інтернет магазину

3 помилка
Відсутні відгуки та коментарі

Рішення:
Відгуки та коментарі також підвищують довіру відвідувачів до інтернет-магазину. Обов'язково підключіть на сайт коментарі і просите всіх клієнтів після покупки залишати відгуки:

відгуки на сайті магазину з продажу GPS

4 помилка
Довге ім'я сайту і пошта не на своєму домені

Рішення:
Чим коротше і милозвучніше доменне ім'я сайту, тим краще. Якщо ви створили сайт на безкоштовній платформі, не пошкодуйте грошей на реєстрацію власного домена виду site.com.ua

Не використовуйте на сайті пошту на безкоштовному домені виду ivan214@ukr.net. Це знижує довіру з боку відвідувачів. Підключити безкоштовну корпоративну пошту виду manager@vash_domen.com.ua неважко

5 помилка
Новини не оновлюються

Рішення:
Якщо остання новина на сайті датується позаминулим роком, відвідувачі замислюються, а чи працює інтернет-магазин? Пам'ятайте: краще прибрати новини з сайту, ніж рідко оновлювати їх.

Придумуйте інформаційні приводи, пишіть про акції, зміни в роботі:

новини на інтернет магазині взуття

6 помилка
Не вказані умови доставки і гарантії, відсутня оплата онлайн

Рішення:
Припустимо, ви ретельно заповнили каталог товарів, вказали всілякі контакти, отримали відгуки. Але все це буде зведено «ні», якщо клієнт не побачить на сайті чіткі умови доставки і гарантії. Це дуже важливо, тому багато інтернет-магазинів вказують такі ключові моменти на головній сторінці.

Ці моменти ви можете зробити своєю унікальною торговою пропозицією. Наприклад, «довічна гарантія» або «доставка по всьому світу безкоштовно». Пам'ятайте: конкуренція в Інтернеті величезна, магазинів, які продають одні й ті ж товари, безліч. Вам необхідно виділятися не тільки прийнятною ціною, але і чимось ще.

Використовуйте тільки інтегровані способи онлайн оплати. Багато власників інтернет-магазинів думають, що на сайті достатньо вказати номери електронних гаманців і банківських карт для перекладу. Мало хто з клієнтів погодиться на такий варіант.

опис доступи і оплати на сайті інтернет магазину

7 помилка
ПОМИЛКИ НА САЙТІ

Рішення:
Нарешті, останнє, але не менш важливе. Щоб не викликати негативу у відвідувачів, тексти на сайті повинні бути на 100% грамотними. Для перевірки орфографії та пунктуації ви можете використовувати спеціальні онлайн-сервіси.

Перевірте свій інтернет-магазин на наявність всіх цих помилок.

 

Вдалих Вам продажів!