Маркетолог • SMM • WEB-розробник

5 помилок маркетингу в малому бізнесі

Маркетинг - одна з найцікавіших складових малого бізнесу. Не існує одного перевіреного способу розкрутити бізнес, але є незліченна кількість комбінацій різних маркетингових інструментів і ви самі повинні зрозуміти, яка з них підходить вашому бізнесу краще.

Помилки корисні, тому що з них можна витягти досвід. Але можна заощадити багато часу і грошей, якщо подумати про них до їх вчинення і в підсумку їх не зробити. Нижче наведено 5 найбільш поширених.

1. Відсутність маркетингового плану

  Намагатися розкрутити бізнес, не маючи плану все одно, що купувати червону сорочку із зав'язаними очима. Можливо, вам пощастить, і ви отримаєте бажаний результат, але швидше за все ви витратите багато часу і грошей. Обов'язково потрібен план. Починати потрібно саме з нього.

2. Незнання того що відрізняє ваш бізнес від інших

  На ринку немає бізнесу в точності такого як ваш. Якби він був, ви б не почали свою справу. Для того щоб просувати свій бізнес ефективно, потрібно визначити що відрізняє вас від конкурентів. Почніть з складання унікальної торговельної пропозиції і вишиковуйте свій план виходячи з нього.

3. Спроба продати всім

  Одна з головних помилок при старті нового бізнесу - переконання, що кожна людина - ваш потенційний клієнт. Можливо ваш товар або послуга дійсно потрібна широкому колу людей, але коли справа стосується маркетингу, потрібно зменшити аудиторію для того щоб знайти способи безпосередньо до неї звернутися.

4. Недооцінювання сарофанного радіо

  Вся привабливість реклами з вуст в уста в тому, що вона безкоштовна і відбувається сама собою. Якщо ви продаєте відмінний продукт або надаєте хороші послуги, тоді ваш клієнт буде задоволений і розповість про вас своїй сім'ї, друзям і колегам. Клієнти будуть розповідати про вас більше якщо ви придумаєте як їх за це заохочувати. Таким чином, ви отримаєте як додаткових клієнтів, так і повторні замовлення від старих.

5. Ігнорування конкурентів

  Незважаючи на те, що ви повинні виділити свій бізнес на тлі конкурентів, ігнорувати те, що роблять вони не варто. Вивчіть своїх успішних конкурентів. Швидше за все, той маркетинг, яким займаються вони - працює. Проведіть аналіз і застосуєте до свого бізнесу прийоми з їх арсеналу.