Маркетолог • SMM • WEB-розробник

5 обов’язкових складових маркетингової стратегії в соціальних мережах

Присутність компанії в соціальних мережах вже стало невід'ємною частиною інтернет-стратегії, але, як правило, SMM-просуванню рідко приділяється належна увага.

Соціальні медіа подібні сарафановому радіо, тому що інформація тут поширюється від людини до людини. У цьому потоці контенту важливо бути корисним і створити образ бізнесу, що заслуговує на довіру.

30 правил поведінки в соціальних мережах

Щоб почати комунікацію з цільовою аудиторією, вам необхідно використовувати 5 обов'язкових складових маркетингової стратегії в соціальних мережах.

1. Оформлення спільноти в єдиному стилі бренду

Якщо у вас є фірмовий стиль (логотип, підпис, кольорова палітра, інша атрибутика корпоративної культури), то вам необхідно її використовувати і при оформленні своєї спільноти.Така вимога пов'язана з психологічною особливістю поведінки online-користувачів - співвідносити графічно релевантні об'єкти в єдину групу.

оформлення сторінки спільноти в Фейсбук

2. Генерація бази підписників 

Створення бази підписників і взаємодія з нею - це постійний процес в SMM. Ви не можете залучати людей і розраховувати на те, що вони не підуть або будуть вести активність самостійно. Завдання маркетолога тут - створити постійний потік підписників в спільноту, а також систему утримання таргет-групи.

Давайте розберемо деякі можливі канали залучення цільової аудиторії.

  • SMO - оптимізація основного ресурсу під соціальні мережі вашого сайту. Віджети, коментарі, посилання на спільноту.
  • Якщо у вас є Call-центр і ви здійснюєте вихідні дзвінки або обробляєте входять ліди, то вам просто необхідно написати скрипт розмови із закликом вступу в ваше спільноту. Цей невеликий інструмент може забезпечити від 1000 нових цільових передплатників на місяць.
  • Таргетована контекстна реклама вашого спільноти (сторінки чи окремих постів)
  • Інтегруйте посилання на спільноту в email-маркетинг, розсилайте листи з закликами до вступу і посиланнями на ваші групи.
  • Якщо ви проводите вебінари або живі виступи, не забувайте згадувати про свою спільноту і закликайте слухачів вступити донеї.
  • Реклама в інших спільнотах - або платне розміщення, або взаємні репости.
  • Додайте посилання на всіх носіях: візитки, банери, буклети, купони.
  • Акаунти - не забувайте робити репости зі свого особистого профілю або заведіть робочий аккаунт, періодично додаючи цільових користувачів.
  • Розміщуйте контент, який подобається користувачам: це призведе до зростання числа передплатників спільноти за рахунок поширення інформації (репости).
  • Організуйте конкурс з цінними призами.

3. Формування лояльності - діалог з аудиторією

Щоб ваша цільова аудиторія була лояльна до компанії в цілому і розвивала вашу групу, необхідно брати активну участь у житті передплатників. Взаємодія в соціальних мережах, як іноді і в житті, будується за принципом: ви - мені, я - вам.

Давайте цінні поради, пропонуйте корисний контент, відповідайте на запитання, допомагайте вирішити труднощі, покращуйте якість своїх послуг.

діалог з цільовою аудиторією в соціальних мережах

спілкування з цільовою аудиторією в соціальній мережі фейсбук

4. Контент-маркетинг - створення контент-плану та автоматизація процесів

Один з найважливіших елементів SMM-стратегії - контент-маркетинг. Перш ніж ви запустите свою спільноту і в цілому задумаєтеся про соціальні мережі, ретельно проаналізуйте, які види контенту і з якою частотою варто викладати в групу.

Краще, якщо ви один раз складете контент-план на 6 місяців вперед.

Що важливо при формуванні контент-плану:

  • Створіть рубрики або теми публікацій.
  • Забезпечте собі максимальну кількість джерел контенту (не менше 10), але краще всього, якщо ви зможете створювати унікальні матеріали.
  • Збирайте контент за тиждень і плануйте публікації також на 7 днів вперед, щоб у вас не було паніки в останній момент.
  • Створіть не тільки монологовий, але і діалоговий контент - спілкуйтеся зі своєю аудиторією. Робіть опитування, обговорення, рубрики для дискусій.
  • Підбирайте тільки якісні картинки, використовуйте унікальні фото.
  • Автоматизуйте процеси через сервіси автопостінга або власну систему відкладених постів у Фейсбук.

5. Конвертація підписників

Після того як ви оформили спільноту, залучили підписників і вибудували з ними діалог, почніть просування власних товарів і послуг. Це можна зробити двома способами:

  • Конвертувати підписника в діалог на своєму акаунті і почати консультацію або продаж продукту / послуги прямо в мережі.
  • Конвертувати підписника в заявку через Landing Page, розмістивши пост у себе в спільноті з конкретним оффером.

Після того як ви зробили послугу або доставили товар, не забудьте взяти зворотний зв'язок у свого клієнта про якість роботи компанії. Додайте цей відгук в соціальній мережі і надайте його в якості соціального доказу цільовій аудиторії.

Це підвищить рівень довіри в кілька разів і створить позитивний образ вашого бренду або продукту. Збирайте відгуки з кожного клієнта. Просіть задоволених покупців робити рекомендації про ваш продукт іншим користувачам, а особливо друзям. Мотивуйте їх до сарафанного маркетингу знижками і бонусами.

Після того як ви запровадите ці прості і вельми ефективні технології в свій бізнес-процес, ви помітите зростання активної аудиторії в спільноті, а лояльність до бренду істотно підвищиться.

Використовуйте стратегії SMM і насолоджуйтеся зростанням продажів.

Високих вам конверсій!