Маркетолог • SMM • WEB-розробник

3 міфи про бізнес в електронній комерції

Сьогодні є величезна кількість міфів про інтернет-магазин як бізнес моделі. В електронну комерцію йде велика кількість підприємців-початківців, чекаючи простого заробітку.

Однак більшість так нічого й не досягають, бо не враховують реалії ринку.

У цій статті ми розберемо 3 основних міфу, віра в які не дадуть Вам можливості розвинути повноцінний інтернет бізнес.

вкладення в інтернет магазинМіф №1. Інтернет-магазин треба запускати без вкладень

Звучить класно, так?

Але на практиці все інакше.

Хоча серед учнів Школи Інтернет Магазинів і є ті, хто почав «з нуля» і почав продавати без вкладень, однак це меншість.

Більшість стабільних проектів запущені з вкладеннями. Якщо Ви хочете створити цікавий інтернет магазин у популярній ніші, то вкладення все одно потрібні.

Цей міф небезпечний. У бізнес приходять люди, у яких немає заощаджень, немає хоча б мінімального капіталу.

Бізнес - це серйозна діяльність. Це не весела прогулянка. Якщо у Вас немає досвіду в бізнесі, Ви можете відкрити інтернет-магазин, але будьте готові до серйозної роботи і вкладень.

На що йтимуть вкладення в електронній комерції? На створення сайту і першу рекламу. Якщо Ви відкриваєте інтернет магазин з широким асортиментом, то інвестиції також будуть в пошукове просування (SEO).

Закріпитися і зайняти свою частку ринку Ви сможепе тільки грамотно розкручуючи свій проект.

Міф №2. Треба продавати те, що в тренді. Це надійно і прибутково

Це теж міф. Ми не проти продажу трендових товарів. Однак практика показує, що продаючи тренди, складно побудувати серйозні основи для стабільного проекту.

Навпаки, ми рекомендуємо працювати в стабільних нішах, які можна прогнозувати мінімум на 3 роки вперед.

Горизонт планування трендових товарів, на жаль, не більше 6 місяців.

Тема з трендами дуже розрекламована сьогодні. Навколо всі кричать: «Зроби односторінковий сайт - зароби гроші!»

На плечі часу трендові товари менш вигідні для продажу. Якщо Ви оберете стабільну нішу, з часом Ви зможете монетизувати клієнтську базу, здійснюючи повторні продажі.

Більшість трендів - це типове «китайське барахло», яке швидко знецінюється. Постійний демпінг і різко зростаюча конкуренція - негативні фактори, які роблять продаж трендів менш вигідним.

Інтернет-магазин  потребує вкладень часу.Міф №3. Інтернет-магазин не потребує вкладень часу.

Автоматизувати проект і знизити час своєї присутності в проекті в інтернет-магазині простіше, ніж в інших бізнес моделях.

Однак на першому етапі (приблизно перші 6 місяців) інтернет-магазин потребує інтенсивної участі, повноцінної і вдумливої ​​роботи.

Дивно думати, що з самого початку проектом можна майже не займатися, і він може приносити гроші. Відкриваючи проект, будьте готові працювати.

Перший час проект вимагає великої уваги. Робота з постачальниками, робота з асортиментом, залучення клієнтів та аналітика - всім цим потрібно займатися.

Купуйте досвід і знання в сфері електронної комерції, застосовуйте його на практиці, і з часом Ви зможете вийти з оперативного управління проектом.

Якщо ж у Вас немає бажання чи можливості для набиття "власних шишок" - звертайтесь! Фахова та цікава консультація пролиє Вам світло на безліч підводних каменів й збереже Ваш час та гроші :-)