Маркетолог • SMM • WEB-розробник

10 найважливіших моментів в маркетингу і рекламі

1. Покупцям більш важливо, щоб сервіс був якісний, а не швидкий.

15 хвилин в раю краще, ніж 5 хвилин у пеклі.

Згідно з останніми дослідженнями, покупці, які отримали компетентний, професійний і уважний до деталей сервіс, швидше запам'ятають вас і розкажуть про вас друзям.

До того ж, покупці назвали грубий, метушливий і некомпетентний сервіс як причину №1, щоб більше не звертатися до послуг такої фірми. При цьому повільний сервіс не викликає такої негативної реакції.

2. Покупці обожнюють індивідуальний підхід і готові за нього платити

У дослідженні журналу прикладної соціальної психології учасники змогли збільшити середню кількість чайових, одержуваних офіціантами, на 23% без зміни якості сервісу.

Вони змогли досягти такого результату, коли стали приносити другий комплект жувальної гумки після того, як принесли чек. Ті офіціанти, які приносили жуйку тільки один раз, отримували чайових на 7% менше.

3. Покупці запам'ятають вас, якщо ви знаєте їх по імені

Ніщо не дарує таке чудове почуття симпатії, як електронного листа з подякою за досконалу покупку.

До слова про індивідуальний підхід - відповідно до недавніх досліджень мозкової активності, лише деякі звуки нам так приємні, як звук власного імені.

І правда - люди стають набагато більш уважними та зацікавленими, коли чують своє ім'я. Так що переконаєтеся, що ваша компанія використовує перевагу індивідуального звернення до своїх покупців при будь-якій можливості.

4. Ніщо не викликає такий ажіотаж, як приємна дрібниця при покупці

Один з найбільш пам'ятних (і як наслідок обговорюваних) моментів у досвіді споживача - це приємний сюрприз. Зворотній зв'язок, особливо несподівана, - це сила!

Приміром, компанія Zappos (Zappos.com - найбільший в Америці онлайн магазин взуття) регулярно балує своїх покупців безкоштовною доставкою на наступний день після покупки просто, щоб зробити їм приємне.

5. Створення хороших взаємин з покупцями не обов'язково має коштувати вам дорого

З моменту старту акції «Несподівані солодкі подарунки» приріст бізнесу складав 300% щорічно.

Концепція "Frugal WOWs" («бюджетних Ух-ти!») Особливо важлива для невеликих компаній. Створення хороших взаємин з покупцями залежить від того, що ви робите, а не скільки платите.

Натаніель Ру, засновник мережі ресторанів Sweetgreen, часто відправляє своїх співробітників розкладати ресторанні купони на лобові стекла припаркованих автомобілів. За допомогою таких несподіваних сюрпризів фірма домагається суттєвого підвищення лояльності клієнтів.

6. Якщо покупці хоч раз скористаються вашою програмою лояльності, то продовжать користуватися їй і далі

Фахівці з психології споживачів з компанії Dreze & Nunes у своєму широко відомому дослідженні індустрії автомийок з'ясували, завдяки чому споживачі стають прихильниками програм лояльності.

Дослідники наочно продемонстрували, що споживачі в 2 рази частіше залишаються в програмі лояльності, якщо до моменту їх вступу програма вже запущена: завдання, які знаходяться в стадії виконання, мають більше шансів на успішне завершення.

7. Покупці люблять історії навколо бренду та їх використання в продажах довело свою ефективність

Про історії можна сказати - чим далі їх переповідають, тим більше їм вірять.

Дослідження, проведене Мелані Грін і Тімоті Брек, встановило, що добре подана історія - це сама переконлива форма усної та письмової комунікації.

Вони вважають, це відбувається через те, що історія може «перенести» нас в інший простір, що дозволяє бренду залишити в пам'яті покупця потужний (і запам'ятовується надовго) слід.

8. Якщо ви любите все інноваційне, ваші покупці можуть стати для вас прекрасним джерелом натхнення

Ерік он Хиппель з Массачусетського Технологічного Інституту провів спільне дослідження з Інститутом Науки Управління щодо зв'язку між «провідними споживачами» (суперпокупателямі) та інноваціями в компаніях.

У ході дослідження 1193 комерційно успішних інновацій в 9 різних індустріях було встановлено, що ідея 60% з них прийшла від споживачів.

9. Продавайте час, а не гроші, і ваші покупці оцінять ваш бренд по достоїнству

Більшість людей вважають найкращим показником того, ким вони є, саме спосіб проведення часу, а не кількість грошей, витрачених на ту чи іншу річ.

Є сенс в тому, чому демократичні пивні бренди рекламують гарне проведення часу (наприклад, «Це час Міллер!»), А не низькі ціни.

Недавнє дослідження Стенфордського університету встановило, що покупці відчувають найкращі почуття щодо бренду, який у них асоціюється з «хорошим проведенням часу», спогади про приємне часу запам'ятовуються краще, ніж спогади про хороших цінах.

10. Якщо ви використовуєте в рекламі образ грошей, покупці стають більш егоїстичними

Згідно з дослідженням психолога Кетлін Вааса, коли покупцям в рекламній компанії транслюється образ грошей, вони стають більш егоїстичними і менше здатні допомагати іншим.

Ця властивість можуть використовувати компанії, які торгують товарами класу-люкс, які можуть вигідно використовувати в рекламі образи, що асоціюються з благодійною та безоплатної допомогою іншим (наприклад, подарунки на день Матері і т.д.).